Vrienden van Harmonie Erica

In het voorjaar van 2015 is er een start gemaakt met de ‘Vrienden van Harmonie Erica Mook’.

De vrienden hebben als doelstelling om Harmonie Erica financieel te ondersteunen. Door middel van een structurele financiële ondersteuning dragen ze bij aan de continuïteit van de Harmonie als belangrijke muziekvereniging en aan het behoud en de uitbouw van de muziekcultuur in de gemeenschappen Mook en Molenhoek.

Met hun initiatief willen ze ervoor zorgen dat Harmonie Erica voor jong en oud een platform blijft voor de ontwikkeling van muzikaal talent. Daarnaast willen ze met hun bijdrage stimuleren dat de Harmonie nieuwe wegen kan inslaan om daarmee een boeiende vereniging te blijven die interessant is en blijft voor zowel nieuwe als bestaande leden.

De organisatie van het vrienden initiatief bestaat op dit moment uit Ruud Leenders, Richard Nix en Freek van Beuningen. Wordt u net als wij ‘warm’ van ons initiatief dan verwelkomen wij ook u heel graag als lid van de ‘Vrienden van Harmonie Erica Mook’. Wij vragen van onze vrienden een bijdrage van minimaal € 50,- per jaar. Als vriend nodigen wij u persoonlijk uit voor concerten van de Harmonie. Daarnaast houden wij u regelmatig op de hoogte van het reilen en zeilen van de Harmonie. Bij de jaarlijkse donateursactie zult u als vriend niet nog eens om een bijdrage worden gevraagd.

Inschrijven als Vriend kunt u eenvoudig via het inschrijfformulier en de éénmalige machtiging die u kunt downloaden. U kunt beide ingevulde formulieren vervolgens mailen naar en dan zorgen wij voor uw inschrijving.

Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Freek van Beuningen (06-51510171) of Richard Nix (06-55818532). Wij hopen u graag te mogen verwelkomen als vriend van Harmonie Erica.